Za premor ...

med objavami božično-novoletnih voščilnic so dočakale svoj trenutek voščilnice, narejene za različne priložnosti v preteklih dveh mesecih.

Zahvalnica:




Voščilnica prijatelju za Abrahama, ki je za darilo dobil električno kolo. Na kolesarskem izletu po Krasu sem ga tudi preizkusila in moram napisati, da je zakon :)


Voščilnica s sončnico.


In na koncu še otroška voščilnica s Tininim medvedkom.



Topel pozdrav!

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
V poplavi prazničnih voščilnic na blogih in v domačih ustvarjalnicah, je tvoja, drugačna, objava prav sproščujoča. :-) Hvala za čudovite rožice in medvedka, ki za spremembo sedi na travi. :-))
Oseba ArtMBR sporoča …
Res paše malo odklopa od novoletnih, tista s sončnico pa me je začarala v celoti.
Oseba Marija sporoča …
Ena lepša od druge. Sončnica je moja rožica in voščilnica s sončnicami je zato še posebno lepa. Še vedno pa zmaga Tinin medvedek. Zelo lepo si ga pobarvala in kako ljubko si mu položila srčka v roke. Kot bi ga podarjal... Lepo.
Oseba Andreja sporoča …
Ena lepša od druge :-)) Všeč mi je kako si jih (večinoma) uokvirila.
Oseba Metuljčica sporoča …
Vse od prve zahvalnice do zadnje otroške so prekrasne in res prava paša za oči.
Oseba Majda sporoča …
V moj zasnežen večer si prinesla sonček in neopisljivo svetlobo ... Odpočila sem si oči in vem, da bo jutri vse, kot mora biti, tako kot na tvojih mojstrovinah.
Naj bo tudi tvoja nedelja - čudovita kot tvoje voščilnice, Majda
Oseba moi sporoča …
Lepe so in tudi takšne nastajajo v teh prazničnih dneh ;)