Zahvalnica s sončnicami

Počasi se pripravljam na polni delovni čas in uživam še v zadnjih dneh, ko so popoldnevi namenjeni dejavnostim, za kar mi čez leto zmanjka časa oz. si ga toliko ne vzamem. Pa saj so se notranji akumulatorji napolnili s toliko energije in vsega dobrega, da bodo zdržali vsaj do prvih jesenskih počitnic.


Od pobarvanih motivov na zadnjih predstavljenih voščilnicah, se s to zahvalnico vračam k šablonam. Po vrtovih in njivah občudujem sončnice, ki so sicer že malo izven viška cvetenja. Krasne mi niso le zaradi svojih velikih cvetov in sončne tople barve, ampak tudi zaradi latinskega imena (Helianthos :)).


Ena od najlepših šablon te cvetlice, mi je šablona sončnic SC (L. hvala za posojeno šablono!). Idejo za zapiranje zahvalnice sem dobila pri Vladki. Zahvalnica je tridelna, na eni od notranjih strani je žepek za denar. Prva stran pa zopet narejena s šablono opek in s kitom za les.



***
Pripomočki:
- Scrapping Cottage: Sunflowers
- Najlepši par: šablona Hvala, Foto dekoracija, Bordura (Tina za Rayher)
- Clarity: stena iz zidakov

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca avgusta

***

Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
O, kako čudovita zahvalnica! Všeč mi je zapiranje. To si moram zapomniti. :-) Lepo si dodala kapljice rose na prelepe izreze sončnic.
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Kako je lepa! Prelepa! Ja, soncnice imajo res lepo latinsko ime. S temi zidovi pa si me ze cisto obsedla ... naenkrat nujno potrebujem sablono opek :)))
Oseba Vladuška sporoča …
Čudovita zahvalnica je in sončnice so tudi meni zelo ljube in krasno pašejo na opečnato ozadje. Kit je že nabavljen, samo sprobat ga še moram :) Bo počakalo, da se vrnem :) Hvala.
Oseba Metuljčica sporoča …
Joj kako lepo, sončnice, meni tako ljube cvetlice si prekrasno uvrstila v voščilnico. Prelepa je.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Že sama barva pri teh rožah je polna življenja in veselja in ni čudno, da jo večina tako obožuje. Mi je pa všeč zid in samo zapiranje ....izgleda kot lepa kuverta-škatla.
Oseba Andreja sporoča …
Ja, tele SC sončnice so res ene najlepših in tudi sama jih imam. Zelo lepa je tvoja voščilnica, sončnice pa pravi sončki :-))
Jutri pa ti želim lep (poln) začetek .-)
Oseba Majda sporoča …
Kako zelooooo lep pogled - sončnice so razsvetlile tudi mojo sobo s svojo sončno svetlobo, res prelepo! In rosne kapljice ...
Hvala za sončen komentar na mojem blogu, tudi ta je razsvetlil moje praznovanje :-)
Naj bodo prijetni, sončno obsijani vsi dnevi do jesenskih počitnic, Majda