Mary z ovčko


To simpatično pastirico Mary sem prejela od Vesne za nagrado na 182.  izzivu Craftalnice. Še enkrat: hvala Craft-alnici in sponzorju Magic craft shop-u za uporabno ustvarjalno nagrado.



Zame pravljičen motiv (dvomim, da so kje pastirice tako ljubko oblečene :)) sem pobarvala z akvarelnimi barvicami. Vse ostalo je iz Tinine trgovine: kvadrati s šivi, zelenje je del Vinske trte, cvet pa je jagodni (zato voščilnico "lepim" v majsko galerijo Najlepšega para).


Prijazen pozdrav!

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Ooo, kako čudovit motiv in tako zelo lepo si ga pobarvala. Všeč mi je večplastnost voščilnice in prekrasna barvna kombinacija.
Lep dan
Oseba helena sporoča …
Tole je pa vse tako zelo ljubko in čisto zares pravljično. Čudovita je!
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo ljubko, tudi zaradi barv, ki si jih uporabila. Zelo lepo si pobarvala in skombinirala kvadrate.
Oseba oldpunca sporoča …
Popolna je! Čudovito si pobarvala motiv in voščilnico zelo domiselno sestavila. :-)
Oseba Metuljčica sporoča …
Krasno pobarvan in tako ljubek motiv mi je seveda najprej padel v oči. Tudi ideja s kvadrati je fantastična. Prelepo.
Oseba Hali sporoča …
U kako lepe sveže barve in prekrasno si "razmetala" kvadrate. Super je!
Oseba Maja sporoča …
Takšna pastirica se res pojavlja le še v pravljicah in seveda na ljubkih voščilnicah, kot je tvoja.
Oseba Majda sporoča …
Kako zelo ljubka in pravljična je tvoja voščilnica - mojstrsko si združila barve, plasti... prava paša za oči! Od nje se mi svet kar lepši zdi (še rime si mi z njo od ne vem kje pričarala ;-)))
Naj se tudi tebi danes kaj pravljičnega zgodi, Majda

Oseba Tina Z. sporoča …
Prekrasna in prav pravljična.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Ja iii, kako je luštna! Simpatična pastirica in lepo sestavljena voščilnica!