Divje vrtnice


Nekaj minut nazaj sem na terasi pila kavico, brala zanimiv roman in bila pokrita z dekico (nora sem na znamko D. Fussenegger, ker so kvalitetne in krasnih barv ter motivov). Prvega julija. Ko bi morala biti v kopalkah in vzdihovati od vročine. Pa saj nič ne moremo. Zato je takšno vreme kot nalašč za sprehode, pohode, kolesarjenje ... Slednjega bolj malo, ker še vedno čakam, da me bo "zagrabilo". :)



Bolj na začetku mojega ustvarjanja sem kupovala tiste štampiljke in šablone, ki so mi bile všeč. Ni bilo pomembno, da sem nekatere uporabila le enkrat. Sčasoma, ko se je ponudba pri nas obogatila, sem morala delati selekcijo, sicer bi preveč zapravila. Zdaj me pri nakupu vodi vprašanje: "ali lahko to štampiljko/šablono uporabim za različne priložnosti?" Ena od takšnih vsestranskih štampiljk je prav gotovo iz Tinine kolekcije Divje vrtnice. Če rečem, da jo obožujem, ne bom pretiravala :)


Lep in prijeten dan!

Komentarji

Oseba Klara sporoča …
Krasne so. Pri drugi mi je zelo všeč osrednji motiv z roza vrtnico, ki se super ujema z vintage ozadjem. :)
Oseba Janja sporoča …
Cvet divje vrtnice je res čudovit in tako uporaben. Zelo lepo si sestavila obe voščilnici. Lp
Oseba oldpunca sporoča …
Kako lepo si pobarvala vrtnici na obeh voščilnicah! Že ves čas skrolam gor in dol in občudujm obe voščilnici. Težko bi se odločila, katera je lepša :-)
Oseba Vladuška sporoča …
Res je kar malo hecno, ko moramo tako zaviti oz. obleceni sedeti zunaj. Tudi jaz imam obcutek kot da bi se zataknili v pomladi :) Ceprav, moram priznati da mi te ne prevroce dnevne temperature zelo pasejo. Najljubse stampiljke je res tezko odloziti in meni je krasno obcudovati kaj vse ustvarjas iz enega seta. Obe sta zelo lepi, tako nezni in posebni.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Tele vrtnice so res videti univerzalne. Meni bolj v uč pade druga voščilnica, sploh kako si pričvrstila detajl na podlago :).
Oseba Adrijana Knez sporoča …
Wwwaaauuu Helena...ostala sem brez besed!!!
Sploh druga je fenomenalno sestavljena. Oba motivčka pa čudovito pobarvana.
Lep dan ti zelim, Jana
Oseba Metuljčica sporoča …
Cvet divje vrtnice si čudovito vstavila v voščilnici. Tako ena kot druga sta izdelani s pravim čutom tvoje ustvarjalnosti.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Helena, ponovno si prekrasno pobarvala vrtnici! Opazila sem, da pobarvaš tudi robove, ki nastanejo zaradi razlike v velikosti štampiljke in rezalne šablone - to mi je strašno všeč, ker me tisti beli robovi motijo :) Obe voščilnici sta čudoviti, težko bi rekla, katera mi je lepša! Znamko D.F. pa dobro poznam, imamo doma dve mehki dekici in štiri "pouštrčke" :)
Oseba Hali sporoča …
Ja res je, tudi jaz malo pomislim koliko in kako bi kakšno stavr nujnooo potebovala :-) In te vrtnice so res perfektne in vsestransko uporabne! Zelo lepiiiii!
Oseba Simona sporoča …
Res je lepa tale voščilnica. Vreme pa meni trenutno kar paše. Grem na dopust šele v drugi polovici avgusta in tole je lažje prenašati kot vročino :o), ki jo imam drugače rada.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Ne bom nič dodajala k pohvalam, ker mislim, da je že vse povedano, sta pa res lepi in najlažje bi se bilo odločiti, če vzameš obe. Na toplo vreme pa vsi čakamo, pri nas v gorskem svetu pa sploh bolj ali manj zmrzujemo.LP:))
Oseba Tina sporoča …
Helena, obe voščilnici sta mi tako zelo všeč... imata milino in nežnost... Krasno. Upam, da ste dobro in (z mrzlimi nogami v zimskih copatih) ti pošiljam prisrčen pozdrav.
Oseba Mojca sporoča …
Uh, tudi mene je druga rahlo "sezula"... Prečudovito! Obe sta lepi, da ne bom krivična :)
Oseba helena sporoča …
Ojoj, ne vem kako sem lahko spregledala ti dve lepotici. Čudovito znaš uporabiti Tinine šablone na različne načine, da o barvanju ne govorim; odlično ti gre. Prekrasni sta, čisto zares!
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Se strinjam; vrtnice so res čudovite. Ti jim dodaš še krasne barve in vrtnice oživijo. Zelooo sta mi všeč!!